sobota 21. srpna 2010

Škodovka nebo mercedes, hlavně, když to bude červený!

"To je nejkrásnější chlap, jakýho jsem kdy viděla, dokonalost sama,"

lákala mě Nigeria, abych klikla na link, který mě zavede do fotogalerie jednoho z jejích internetových přátel. Podlehla jsem. Z obrazovky se na mě zašklebil nažloutlý skřet s opičím obličejem, vypracovanými břišními svaly a kalhotama tak hluboko pod pasem, že by k nim měl nosit ještě fíkový list.

 

V úleku jsem se neubránila výkřiku zděšení.

 

Nigeria, bohužel zrovna u sluchátka, které ji spojovalo s mikrofonem našeho telefonu, dala najevo své pohoršení nad naprostým nedostatkem vkusu, který opakovaně projevuji.  

 

Bylo to jen pár dní poté, co jsem Nigerii poslala e-mail s rodinnou fotografií svého dlouholetého kamaráda, krajana jejího muže: "Podívej, jaké nádherné děti má, a přitom je taaaak ošklivý!" komentovala jsem obrázek, na kterém Moses objímá své dvě dospělé poloněmecké dcery. Nigeria mi oznámila, že Mosesovu půvabu dočista propadla, a jestli nemám jeho fotek víc?  

 

Vzpomněla jsem si na to, když jsem pročítala diskusi pod článkem o Muži, který chtěl být věrný. Čtenářky se v ní svěřují s tím, že se jim líbí/nelíbí černoši, Asiati, Arabové...

 

Jako kdyby barva pleti měla (mohla?) být tím jediným rozhodujícím faktorem.  

 

Ráda se podívám na štíhlého, mladého muže, pokud možno dlouhonohého a dolichokefalního, nepříliš robustního, ale dobře osvaleného, s výraznými rysy a inteligentním výrazem. Labutí šíje podmínkou. :-) Z výše uvedeného vyplývá, že hned tak nepropadnu kouzlu kolemjdoucího Mongola nebo Eskymáka, ale oku lahodícího Severovietnamce nebo Korejce si už představit dovedu, jakož i vzezřením okouzlujícího Nora, severoamerického Indiána, Masaje nebo Fulbu.

 

Ne že bych s nimi chtěla hned žít nebo kvůli nim opustit milovaného Chotě... ale popatřím na ně ráda, to zas ano.  Nigeria by se nejspíš zhrozila, a její popis těch (mně) dech beroucích krasavců    bych nechtěla slyšet.

 

A to se jí, troufám si říct, líbí (i) černoši, stejně jako se (i) černoši líbí také mně. Barva pleti je totiž jenom detail (byť i ten musí ladit s celkem).  

 

Ale kdybych zatoužila po autě, určitě nevstoupím do obchodu se zvoláním:

 

"Potřebuju auto podle svého vkusu - je mi jedno, jestli to bude tirák MAN, dvoumístné minikupé, škodovka nebo mercedes - hlavně, ať je to červený! Anebo aspoň, ať není modrý..."

75 komentářů:

  1. Tss, prej skret!!! abyste vedeli, skret ma 185 cm, bricho jak pekac buchet ,kuzi barvy mlecne cokolady bez jedineho chloupku, byci siji a dokonalou tvar s mandlovyma ocima... expert na skrety s opicimi rysy je Manzelka!!! A osvaleny znamena v jejim podani BMI 16 :DDD MMCH,vetsina cernochu se mi moc nelibi, protoze jsou to typy, co se libi Manzelce... :DDD

    No co, aspon mame jistotu, ze se nikdy nebudem prat o chlapa.

    OdpovědětVymazat
  2. Tsss, břicho jako pekáč buchet (a kalhoty) je to jediné, podle čeho jsem poznala, že dvoumetrový skřet není opice. A jestli tohle byly mandlové oči, tak to u vás máte nějaký kulatý mandle...

    Náhodou, většina černochů jsou právě ty lesní typy, co se nelíbí mně, ale Tobě...

    OdpovědětVymazat
  3. Cywe, hlavne ze ten tvuj rachetickej idol s krvi podlitejma ocima( marihuana nebo malarie,nebo oboji), se smrdutyma dreadama a propadlyma tvarema vypadal, ze byl dva roky pohrbenej... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tvuj typ se pozna tak, ze kdyz si oblece koktejlky, tak vypadĂĄ jako nenalicena topmodelka zavisla na koksu.

    OdpovědětVymazat
  5. NZ, já NIKDY neměla idola s dredama - že některý z mejch idolů časem místo mechu obrostli dredama, za to už nemůžu :D - ovšem s těma topmodelkama máš pravdu, málokdy jsem šla do něčeho pod 185cm a nad 80 kilo, to připouštím. Nojo, někdo topmodelky, někdo typy jen jen je zapřáhnout do pluhu... :b

    Marťasi, ten právě probíhá, nevšiml sis? :D

    OdpovědětVymazat
  6. No prave, chlap ma vypadat jako CHLAP, ne jak voskliva zenska:DDD

    OdpovědětVymazat
  7. Manželko, právě že pozoruju, královsky se bavím, jen mi chybí video přenos :))

    OdpovědětVymazat
  8. Nz: Pche! Když už, tak jako krásná(!) ženská... :b

    OdpovědětVymazat
  9. Krasna zenska? Ocividne se neshodneme nejen ohledne muzske atraktivity ale i o te zenske. Jako kdyz nekdo vypada jako dlouholetej bulimik, tak neni hezkej, at uz ma pod sukni pipinku nebo pindika.

    OdpovědětVymazat
  10. Kua, tak sem aspoň dejte nějaký fotky,ne? Nemusí to být nutně vaši známí, klidně fotky cizích krasavců, každá po jedné a my vám to pak budeme pískat:-)

    OdpovědětVymazat
  11. www.libimseti.cz/sexydominik

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle profil chodim oslintavat uz ctyri roky, jestli nekdo rekne, ze neni hezkej, tak je HNUSNEJ RASISTA BEZ SPETKY VKUSU!!!:DDD

    OdpovědětVymazat
  13. no jo, \"romanticky sladky black boj\"...

    ale ma tam jenom hlavu:D... teda, co jsem nasla... me nejdriv zajima pekac buchet, a pak az oblicej... jinak, s Manzelkou bychom si stoprocentne do zeli nelezly, kdyz sto osmdesat centimetru, tak aspon petaosmdesat kilo ;)... skvela zprava! haha

    OdpovědětVymazat
  14. tak uz jsem nasla i ten pekac... :) cool!

    OdpovědětVymazat
  15. spravne, pri 180 cm je ideĂĄlnĂ­ rovnej metrak svaloviny. ale Manzelka pod bmi nad 20 nejde:)))ona ma zrejme nejaky prebujely matersky a pecovatelsky instikty, ze ji berou nedomrdly mrzacci a chlapi se ji nelibi:))))

    (Manzelko, uz mi das ten ban?:DDD)

    OdpovědětVymazat
  16. Ehh, nejde nad bmi 20...

    Jinak chci upresnit, ze jako se muzi nedivaji na porno s myslenkou \'tuhle chci za zenu\', tak ani ja bych tohodle domu nechtela ani za zlaty prase(leda jako dekoraci do obyvaciho pokoje), ale na podivani je to moooc hezke...

    OdpovědětVymazat
  17. Ha, tak ten \"pekac\" fakt nemá chybu, ale hláška \"tohle auto mi koupil otec\" už ho teda řadí o pár kategorií níž :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Nominku, ja bych se moc nezabyvala tim, co tam pise, pac ten profil je stopro fake, respektive urcite to neni profil toho chlapka na fotkach. Pochybuju, ze je to Cecho-american narozenej ve Svycarsku studujici medicinu v Praze:))) ja myslim, ze to jsou stazeny fotky odnekud z jinyho serveru a tady zatim profilem je nejakej ceskej strejda, co si pise hanbaty maily s patnactkama.

    OdpovědětVymazat
  19. Jako holky fakt se moc bavím!!!:-D To číst je bezvadný:-).Je to jako symfonie:-).Bejt to na FB, tak dám všude lajk lajk lajk:-)).
    Jinak nevím, které z vás bych stranila- asi tak zlatá střední cesta, ne?:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak nevím, ale mně ten kluk nějak nebere. Obecně se mi na chlapech nelíbí masitý rty a co se týče toho \"pekáče buchet\", tak jako pěkný, ale osobně dávám přednost břichům, na které když si položím hlavu, tak jsou jako měkoučký polštářek. Na pekáči buchet by se asi leželo dost nepohodlně:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tobe se libi chlapi bez rtu? co takhle Frank Burns z M.A.S.H.e? :D

    Sem taky hod odkaz na chlapa, kterej podle Tebe representuje fyzickou dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  22. Btw, na pekac se neleha, pekac ma lezet na Tobe...

    OdpovědětVymazat
  23. Tak rty jsou zrovna jedna z mála věcí, co se mi na něm líbí:) Na můj vkus je až moc přeslazenej a plastovej...Ale tělo má luxusní, to se musí nechat.

    OdpovědětVymazat
  24. Zawgat_Mohammed21. srpna 2010 v 16:55

    Jsem hnusnej rasista bez spetky vkusu

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, no jak už jsem psala, zatím jsem nepotkala chlapa, nad jehož fotkama bych zaslintala. Mně u chlapů přijde sexy charisma,inteligence a další záleitosti, které na fotografiích nejsou vidět. Vzpomněla jsem si ale, že kdysi ve sladkých -nácti se mi líbil Joe Lando z Dr. Quinnové:-)
    http://www.google.com...0CCIQ9QEwBQ

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem hnusnej rasista bez špetky vkusu :-)
    Má hubu jak ohrnuté holinky brrrrrrrrr

    OdpovědětVymazat
  27. Hezkej je, ale na Brada Pitta nema.

    OdpovědětVymazat
  28. Aha,no Brad Pitt je pro mě přeslazeně nijakej,ale jasně,že zas budu asi sama :-)
    Jonathan Rhys Meyers je po dlouhé době typ,na který se dá koukat,jasně,že názory jsou různé :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Tedy, původně jsem si říkal, že tady na tom blogu budu jen občas prudit, ale už dlouho jsem se takhle nepobavil. Asi jako když se voyer dostane do dámské šatny. Co jsem nezaregistroval, byl HLAS. Tedy barva hlasu, hloubka hlasu atd. A říkala mi to i jedna dobrá známá (nejen chlapi v hospodě), že každá ženská se dá ukecat. Co je na tom pravdy, dámy?

    OdpovědětVymazat
  30. Ano,to je velká deviza,pokud má chlap barevný hlas.Stačí na příklad český dabing.Krásný hlas má Michal Dlouhý a Pavel Soukup.
    Michal Dlouhý k tomu ještě má i vizáž,takže ten by klidně mohl i mlčet :-)
    A samozřejmě KRÁL HLASŮ
    http://www.playall.cz...-kral-hlasu

    OdpovědětVymazat
  31. Ano, hlas je hodně důležitý a hlavně musí pasovat ke svému majiteli. Dvoumetrový obrovský hlas s pištivým hláskem asi bude vypadat dost směšně. Jenže hlas se z fotek nepozná:)

    A co se Brada Pitta týče, tak ten vypadá v různých dobách dost jinak, líbil se mi třeba když točil Troju:)

    OdpovědětVymazat
  32. Běličce a Sandře: Jasně, když někdo skřehotá jako ministr dopravy Bárta, tak musí mít sakra jiné klady, aby urval pěknou blondýnu. Ale šlo mí spíš o to, jestli je některá z diskutujících ochotná přiznat, že šla s někým, kdo NEBYL její typ z fotky. Že se nechala ukecat někým, kdo jen nevypadal jako feťák nebo houmlesák, ale měl dost sebevědomí na to, aby krásnou neznámou oslovil, nenechal se odradit a jen povídal, povídal a povídal. Jedno co. Prostě hučel jako piliňáky (taková stará kamna na piliny). Anebo aby to nebylo tak osobní, jestli si myslíte, že je to možné nebo dokonce časté.

    OdpovědětVymazat
  33. :-)
    Pokud má někdo odvahu mě oslovit,tak je pravděpodobné,že i kdyby neměl nohu a hlavu jak koleno,ale jistě je to silná osobnost,takže si zaslouží alespoň souhlas s večeří.
    Chlap nemusí být prvoplánový krasavec,ale musí to být CHLAP a ne karikatura.Nejsou nutné svaly ani Porsche před vilou s bazénem.

    OdpovědětVymazat
  34. Běličce: Díky za odpověď, za to, že jste odpověděla jako první, vám posílám obrázek:
    http://www.miciny.cz...?setgoback=1

    OdpovědětVymazat
  35. NZ, jakej bulimik? Já chci chlapa, co si nemusí sušit na břiše (a jinde) tukové zásoby , protože si něco ulovit/vydělat dokáže VŽDYCKY! :)
    Ale ten fake na libimseti se mi zamlouvá taky (máma je Češka? Cha cháááá!).

    Ale pekáče mě neberou, zevšedněly mi (pekáč buchet mám i doma, a leží se na něm, náhodou, pěkně...).

    Brada Pitta jsem předevčírem(?) ani nepoznala v televizi, tuctový týpek... Choť mě musel upozornit, když jsem se divila, proč ho jako jediného ve filmu pořád vystavují polonahého, jestli to má být sexy. :D
    Jinak, NZ, já jsem holt na štíhlé a elegantní tvary - preferuji i orientální kočky http://casopis.planetazvirat.cz...l před britskýma http://zboskovic.sweb.cz/ , preferuji porsche před buldozerem, a s chlapy to nemám jinak. A s tím BMI pod 20 určitě nemáš pravdu, vzpomínám si, že se mi kdysi líbíval i Gojko Mitič, a ten měl zaručeně víc! :b

    Omar.lemp: ale jistě, že ukecat se dá, do načerpání určité míry zkušeností, asi každá ženská. To ale netkví v hlase, nýbrž v ukecávací technice. :) A rozhodně to není tím, že by dotyčný \"povídal a povídal\", s tím by (aspoň u mě) skončil hodně rychle, musí hlavně vědět, co říkat a kdy a kdy naopak neříkat nic. Na hlasu pak už tolik nezáleží, i když sexy hlas se samozřejmě poslouchá líp, než nelibozvučné krákorání. Handicap zkrátka musí být vyvážen... Předpokládám, že chlapi to mají stejně?

    OdpovědětVymazat
  36. Já s manželem jsme si na první pohled navzájem moc do oka nepadli. On nebyl můj typ a já jsem mu přišla příliš jako hippiesačka. A stejně jsme to dali dohromady. Ale jak píšu, pro mně ten vzhled u chlapa zase tak důležitou roli nehraje, resp. nesmí smrdět, slintat, šišlat, nebo mít tak ošklivý obličej, že se mu nedá koukat do tváře ani když mluví. Také by mi asi vadil chlap, který by byl menší než já, ale jinak jsem (byla:-) ochotná uvažovat o jakémkoliv chlapovi, ke kterému lze pro něco vzhlížet. Ostatně, za těch pět společných let manžel přibral 20 kilo, takže vybrat si někoho pro jeho pekáč buchet, asi bych teď byla zklamaná, jak mi ten můj krasavec zfotříkovatěl:)

    OdpovědětVymazat
  37. Manželce: Jestli to mají chlapi stejné? Do dneška jsem si myslel, že ne. Že jen chlapi vybírají především očima. Předpokládal jsem, že ženy vybírají všemi smysly, resp. nějakým šestým smyslem (feromony?) neomylně najdou v davu jednoho z těch pár alfa samců, co se vyskytují. Po dnešku jsem nabyl dojmu, že došlo k nějaké maskulinizaci žen v tom smyslu, že oči pro ně začínají být (stejně jako u chlapů) tím hlavním. Jistá věc je, každá z vás lehce pozná, že o ni má chlap zájem - prostě si vás prohlíží, lépe řečeno zírá. Pokud ale ženy vybírají očima, tak to umějí dobře maskovat. Chlap většinu zájem o svoji osobu nepozná, ten příběh s osaháváním černocha v kabince bude nejspíše jen výjimka potvrzující pravidlo. Chlap se většinou mylně domnívá, že on je právě tím, kdo vybírá, i když už je dávno vybrán. Ale to je stará věc.

    OdpovědětVymazat
  38. Zawgat_Mohammed22. srpna 2010 v 13:25

    Omare, ano, ja jsem ukecavaci a pokud me nekdo chce, tak ukecavat a casteji kontaktovat me musi, nez mi to dojde. Ja totiz jemnym naznakum nerozumim. A ukecat me muze i nekdo, kdo vubec neni muj typ.
    Jednou jsem takhle sla po univerzite a naproti me sel muz, pri pohledu na nejz me napadlo, ze je neuveritelne osklivy. Onen neuveritelne osklivy me oslovil, priste znovu a znovu, az jsme zjistili, ze mame hodne spolecneho, ja jsem po nem zacala touzit, zamilovala se do nej, mluvili jsme i o svatbe. Nebyt toho, ze jsem casem zjistila neco, co bylo neslucitelne s mymi hodnotami, mozna jsme dnes mohli byt manzele.
    A dodnes mi staci, kdyz se mluvi o zemi, odkud pochazi, kdyz vidim auto stejne znacky, jako mel on, a ja vzpominam na doby, kdy staval vedle me a dotykal se me ruky....

    Hlas je dulezity (mmch onen muz mel nadherny hlas), dale vune.

    OdpovědětVymazat
  39. Kdyz se me manzel ptal,jake chci auto,tak jsem rekla,ze velke,rychle a CERVENE :))).

    Belicka:tak vkus na muzsky mame asi stejny :)).

    Ja celkem nechapu,proc se resi,jestli jsou pro nekoho cernosi(cojavim..) neatraktivni.

    \"Jako kdyby barva pleti měla (mohla?) být tím jediným rozhodujícím faktorem.\"
    Manzelko asi to neni jedinny rozhodujici faktor,nicmene prvni dojem je jen jeden :)).Na nekoho zapusobi vnadna blondynka,na nekoho drobna cernovlaska.Do reci se davas s nekym,kdo je ti sympaticky.Nekomu se podlomi kolena pod cernochem,nekomu pod dvoumetrovym blondakem s modryma ocima :)).

    OdpovědětVymazat
  40. Manzelko, vis, ja jsem odhalila tvuj vkus- chybejici stupen mezi muzem a zenou!


    Ja proste za krasne povazuji anticky ideal- vse soumerne, dokonale, bezchybne. Prijde mi, ze ted frci takovy homelessacky typy- jako treba Sajid ze serialu Ztraceni- jak to neni obtloustly, zarostly a neupraveny, tak se to zenskym nelibi, asi je laka ta animalnost.

    Jinak ja uz jsem kdysi psala na blogu, ze naprosta vetsina mych partneru by si z fleku mohli strihnout zvonika od Matky Bozi, dokonalou tvar mel jen jeden a ten mel 163 cm:) Ke vztahu nepotrebuju \'idol\', stejne jako nemusim mit doma na stenach Van Gogha. Ale kochat se vizualni dokonalosti se muzu chodit do muzea nebo na fake profil...

    OdpovědětVymazat
  41. Cheo, a ja myslela, ze to Manzelka napsala srozumitelne... a ono zjevne ne... Podlomi se ti nohy z cervenyho auta a modry se ti bude hnusit? bavorĂĄk je bavorĂĄk a je jedno, jakou mĂĄ metalĂ­zu, a trabant zustane trabant i kdyby byl bledemodrej s kytickama... tak jaky kua \'cernosi\' a \'blondaci\'??? :DDDD

    OdpovědětVymazat
  42. Zawgat_Mohammed22. srpna 2010 v 14:24

    Nigerio,
    mne by 163 cm vubec nevadilo. Ten muj \"idol\" byl jeste o par cisel mensi. A me se ostatne prcci celkem libi :)

    OdpovědětVymazat
  43. Nz, no dovol, Sajid z LOSTU neni vubec obtloustly :-D!

    OdpovědětVymazat
  44. Mozna se jen nektere (a ja taky) spatne vyjadrily...kdyz uz by to slo tak, ze bychom si vybiraly jak v bazaru, tak ja bych si toho mercedesa vybirala mezi cervenymi a modrymi, ale ne mezi zelenymi ;-)

    OdpovědětVymazat
  45. :-DDD dovolím si nesouhlasit,každému autu sluší jiná barva a například jsem viděla BMW v zelené barvě,kdy majitel byl zřejmě blázen bo i interiér auta byl brčálově zelenej,takže fuj tajbl ve spolek :-DDD
    Naopak barva monza reed/což je brutálně rudá jak lak na nehty/ sluší snad každému autu...no ale barva chameleon je hnus grrrrr

    Takže je to o barvě ať se ti to líbí nebo ne.:-)

    OdpovědětVymazat
  46. Cislem jedna pro zenskou je, aby mel muz penize...a nebo aby v nem videla potenci tyto penize vydelat....

    A k te vasi analogii s auty: kazdy clovek vi, ze nejprodavanejsi barva auta je stribrna a cerna....tak proc by si tedy kupoval zelene auto a pak ho za par roku musel prodat o hodne lacineji ?

    OdpovědětVymazat
  47. Nejžádanější je krom barvy a typu auta hlavně motor a to 1,9TDI....málo žere a hodně vydrží.
    :-DDD dal by se tedy srovnat třeba se Somálcem :-DDD

    OdpovědětVymazat
  48. Jsem rasista, ma maly oci a az moc natekly rty, muj Mr. Perfect je Simon http://www.broadstreet.co.uk....jpg , jeho postava mi fakt staci http://www.last.fm...+images/312441 :D Barva hraje nejakou roli, ale nemela by bejt ta nejdulezitejsi. Ja se spokojim i s indianem nebo s peknym Japoncem :D

    OdpovědětVymazat
  49. Zawgat_Mohammed22. srpna 2010 v 18:19

    Hamiltone, nevim, na zaklade ceho usuzujes, ale ja tve teorie o zenach povazuji za mylne.
    A nekomu se zelena treba libi natolik, ze ozeli tech par tisic, o ktere to auto bude muset prodat levneji.
    Ne kazdy se diva na penize ;)

    OdpovědětVymazat
  50. Běličko, vidíš, a já právě naopak radši od pohledu slušné a spolehlivé muže... odjakživa, jak dokazuje i moje pubertální záliba v hvězdách (skoro) černobílého filmu.

    /53/ Marille, ano, někdo jako třeba Joseph Runningfox (v jednom ze svých štíhlejších období, pokud možno :-) ) úplně stačí... ;)

    omar.lemp - kdepak, já myslím, že k maskulinizaci nedošlo. To, že se nám nějaký chlap líbí, ještě neznamená, že s ním nutně chceme žít... jak píše Sandra i Zawgat, často končíme i s tím, kdo se nám fyzicky vůbec nelíbil. To vybírání očima ženy skutečně lépe maskují, známá to věc :) a osahávání v kabince - tam bych řekla, že k té maskulinizaci došlo, protože ženy jsou dneska (zdá se mi) sexuálně mnohem dravější. Osahávání je extrém, ale velmi výmluvné náznaky, oslovování apod., to už je běžné (a nevzpomínám si, že by bylo i před dvaceti lety).

    Cheo, ale vždyť to přece píšu: někomu se líbí blondýny, ale ožení se s černovláskou... Barva podle mě může hrát roli jedině v souboru dalších faktorů.

    NZ, což by vysvětlovalo, proč že tedy nejsem lesbička? :b

    Běličko, vidíš, ale i brčálově zelené auto s brčálově zeleným interiérem se někomu líbilo... (Mně podobně ničila perskozálivní záliba v bílých mercedesech s béžovými sedadly - vždycky jen ta jedna kombinace). A ne, pořád nevěřím, že je to o barvě. Červený buldozer mě prostě víc, než zelené porsche neosloví... ne a ne. :)

    Hamiltone, to s těmi penězi je hloupost. Většina mých mužů byla chudá jako kostelní myši; kdybych chtěla muže bohatého (navíc s VELKOU potencí tyto peníze vydělat), mohla jsem ho mít. Místo toho jsem dala přednost někomu, kdo neměl ani 150 korun, ale pěkně voněl a byla s ním legrace :) . A podle mé zkušenosti to tak má velká část žen. Průšvih ovšem je, když je muž chudý a nudný... To už pak nezachrání nic.
    A ad analogie s auty - ale muže po pár letech neprodáváme, ty kvalitní si pořizujeme na celý život... ;)

    OdpovědětVymazat
  51. Manželce: A co když to s těmi penězmi není hloupost? Přečtěte si dnešní článek na novinkách, stačí jen poslední větu:
    \"Z výzkumu dále vyplývá, že ženy se při výběru partnera zaměřují hlavně na kvalitu jeho postavení, zatímco muži u žen vyhledávají hlavně fyzickou přitažlivost.\" http://www.novinky.cz...-vedci.html Ale možná to před 20 lety bylo jinak....

    OdpovědětVymazat
  52. Běličko: Ten fór se Somálcem tedy nebyl zrovna politicky korektní, ale smál jsem se jak blázen, super.

    OdpovědětVymazat
  53. Pro Zawgat: \"Co je malý, to je hezký. A když to není hezký, tak toho aspoň není moc (M.Horníček)\".

    OdpovědětVymazat
  54. omar.lemp \"co je malý, to je sice hezký, ale brzo se to ošahá\"

    OdpovědětVymazat
  55. Zawgat_Mohammed23. srpna 2010 v 5:53

    :D
    Postaveni nemusi byt nutne spojeno s penezi.
    Muj muz je povazovan za uspesneho cloveka a lide si jej vazi, coz jej pro me ddela atraktivnejsiho, prestoze patri na rakouske pomery k tem chudsim (a kdyz jsme se brali, take mi nemohl dat veno a parkrat jsem musela kupovat jidlo ja, abychom nejedli suche testoviny - nebo cokoladu, pokud on nenasel po kapsach vice nez 35 centu).

    OdpovědětVymazat
  56. Já nevím, co ty teoretické ženy z Novinek, můžu soudit jedině podle sebe a nejbližšího okolí. Sestra, moc pěkná holka, se vdávala za (krásného) muže, se kterým prvních pár let manželství chodila sbírat houby, hlemýždě a bezinky, aby měli co k jídlu. To bylo nějakých pětatřicet let zpátky.

    NZ, která je ještě o 12 let mladší než já a za kterou se s jiskrou v oku dodneška otáčí kdejaký chlap, se vdala za nemajetného žadatele o azyl (ze zdejších čtenářek, pokud vím, není jediná) krátce poté, co opustila zajištěného muže s domem.

    A pkud jde o mě, vždycky jsem snášela líp snížení životní úrovně, než její skokové zvýšení, a bohaté nápadníky jsem vždycky odmítla ve prospěch chudších, ale obdařenějších zas jinak... Podrobněji jsem o tom psala tu: http://www.manzelka.bloguje.cz...hp

    OdpovědětVymazat
  57. Ve svym zivote jsem milovala tri muze, vsichni meli pod 170 cm a pod 65 kilo, jeden mel orlí nos, jen o fous mensi nez chobot, druhej mel tvar jak porcelanova panna, treti ma ples a zjizvene oko. Jeden byl kadernicky ucen, druhy zadluzeny zivnostnik a treti zadatel o azyl. Jeden Cech, druhej Vietnamec a treti Nigerijec. Opravdu si muze nevybiram podle krasy, narodnosti ci barvy kuze a rozhodne ne podle ekonomickeho potencialu... To, jestli se do muze zamiluju, je zpusobeno tim, co, jak a kdy rika a dela... Ale aby mě muž přitahoval fyzicky, na to staci pekac buchet, byci sije a soumerna tvar.

    OdpovědětVymazat
  58. Manželce: Já jen, že nemusí to nemusí být hloupost jen proto, že to napíše Hamilton. Vlastně nevím, proč ho nemáš ráda. Vy dva byste se k sobě stejně hodili nejlíp - to by bylo manželství, to by to jiskřilo.

    OdpovědětVymazat
  59. Holky,vy jste charita :-DDD
    Máte evidentně potřebu zachraňovat \"zkrachovalce\",chtít dobrovolně a s nadšením třít \"bídu s nouzí\" to se hned tak nevidí.
    Všimněte si prosím těch uvozovek,nejsou smalíci,tak nevím jak jinak napsat lehkou nadsázku.

    OdpovědětVymazat
  60. Jo a zamilovat se mi trva mesice az roky- poprve jsem se zamilovala po dvou mesicich spolecne stravenych v detske lecebne respiracnich chorob, co jsme na sebe vecer co vecer chrchlali v klubovne, v druhym pripade jsem vzpanula az po trech letech kazdodenni spoluprace a v tretim pripade po dvou letech manzelstvi...na to, abych se zamilovala proste potrebuju cloveka dobre znat.

    OdpovědětVymazat
  61. Manželce (62) - Omlouvám se za tyknutí, nějak mi to ujelo. Ve vašem případě jsem naprosto přesvědčen o nezištných úmyslech, viděl jsem TV video, jak se díváte na svého Chotě - pohled plný lásky (snad až mateřské).

    OdpovědětVymazat
  62. Omar.lemp: Kvůli Hamiltonovi? Propána, to ne! Hamilton mě asi dvakrát inspiroval k článku a v mnohém s ním nesouhlasím (jakož i v tomhle: podle mě prostě i ženám záleží na /mužském/ sex-appealu a mládí, jen to líp maskují ;) ), ale manželství? No, děkuji pěkně, muž, který by mě několikrát za noc vyhnal z postele do sprchy (možnost, že několikrát za noc se nevzmuží, radši vůbec neuvažuji) a ještě mu nepraskají kondomy, to není nic pro mě... :b (dala bych sem odkaz na ty diskuse, kde se to probíralo, ale nepamatuji se... třeba to někdo ví?).


    Běličko, nevím, jak Nigeria, u mě to nená programová charita (však si taky odjakživa vybírám muže, co by mě taky nenechali ve štychu), možná spíš podvědomé tušení, že někdo z horších podmínek se pod nepřízní osudu nezhroutí jako by mohl ten z lepších. Něco jako ti Somálci: malá spotřeba, velká výdrž... ;)


    NZ, zamilovat se, nebo milovat? ;)

    OdpovědětVymazat
  63. Manzelce se snazim o tento fakt predlozit od srpna 2007. Bez uspechu....

    OdpovědětVymazat
  64. Nemam co dodat....akorat se me zamlouva poradi tohoto prispevku...

    OdpovědětVymazat
  65. /68/ Hamiltone, zalistujte pamětí nebo blogem... Od srpna 2007 jste se mě tu v komentářích naopak vy snažil přesvědčit, že jsem neměla zakládat rodinu s chudým mužem... ;)
    Nepopírám přece, že JSOU ženy, které preferují zajištěné muže (dokonce o nich i píšu), jenže zárove
    ň odmítám ignorovat fakt, že tytéž ženy pak obvyklé nedostatky těchto mužů kompenzují jinými muži, kteří sice nemají peníze, ale zase mají jiné věci...

    K zamyšlení: jiný muž na sex, jiný pro rodinu: http://www.zbynekmlcoch.cz...u.html


    A atraktivita partnera ovlivňovaná MHC (což je jen vědecky podáno to, co se zase snažím vysvětlit já hamiltonovi :) ):

    http://www.cs-magazin.com...809.htm


    http://www.osel.cz...hp?clanek=1363

    OdpovědětVymazat
  66. Manzelko, Manzelko ... starnete ... o vedeckem faktu podporene statistickymi daty, tykajici se tematu \"Zena chce jednoho muze na reprodukci a druheho aby se o ni staral ...\" - pisi uz tri roky... A nebo jste snad cekala, az to napise a potvrdi zena spolecne s Oselem ?

    OdpovědětVymazat
  67. Manzelko, kazdy muz, ktery ma rodinu se dvemi az tremi detmi...a vydelava pouze 40 korun denne - neni vhodnym otcem - a to muze mit dlouhe prirozeni jak chce. To jsem tvrdil v 2007 a to trvdim dneska.

    Takze, kdyz jste se tenkrat v jednom z vasich prispevku zminovala o tehdejsi abysmalni ekonomicke limitaci vaseho manzela, tak jsem na to primerene - a zcela pravdive - komentoval ...

    OdpovědětVymazat
  68. Hamiltone, zato vy zjevně mládnete... :D Asi nesleduji Váš blog dostatečně často. Ovšem i tak mám dojem, že píšeme každý o něčem jiném - sex nerovná se vždycky reprodukce, minimálně od dob sexuální revoluce už ne... A já mluvím /v 70/ spíš o sexu pro potěšení, než o snažení, které vede k reprodukci.

    Selhává vaše paměť, nikoli moje; můj choť nevydělával 40 Kč denně coby otec dvou dětí, ale jako nastávající bezdětný ženich, vstupující do svazku manželského se zaměstanou nevěstou. A v roce 2007 stejně jako dneska jsem tvrdila, že

    a) životní a materiální podmínky se mohou kdykoli změnit jakýmkoli směrem (i bohatý obchodník může během týdne zkrachovat, i nezaměstnaný může najít dobré místo)


    b) v manželství jsou obvykle minimálně DVA lidé, tedy jsou zde DVA potenciální tvůrci zdrojů. Není nikde psáno, že, je-li to ekonomicky výhodnější, muž nemůže doma pečovat o děti a žena zaopatřovat obživu.

    c) v roce 2007 jste se mýlil, protože v roce 2010 můj Choť hravě uživí děti tři i víc, kdyby se mu zachtělo... A je lepší,

    OdpovědětVymazat
  69. ... je lepší mít děti dříve, než později, protože čím dřív děti máte, tím děle jim pravděpodobně vydržíte být duševně a fyzicky svěžími rodiči.

    OdpovědětVymazat
  70. Manželko, vy jste prostě báječný člověk, který má absolutně všechno pod kontrolou. A k tomu vám blahopřeji ! Proto sem na váš blog tak rád chodím, protože se vždycky dozvím něco nového... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který věnujete tomu, abyste zde vyjádřil/a svůj názor, ať už je jakýkoliv. Osobuji si však právo nezveřejňovat obchodní spam, za komentář se pouze vydávající.

Autorka